Tuesday, March 20, 2007

اصعب شعور

ان تشعر بذنب دون ان ترتكب هذا الذنب

19 comments:

Dina Samaha said...

وانتى مالك انتى..تحسى بالذنب ليه !!!

حلوة الصورة ..واخده بالك..حلووووووة الصورة

:D

Marwa said...

ايه يادينا مش بقلك انه اصعب شعور والصورة حلوة واخده بالك انتي هاه

Anonymous said...

هو فعلاً بيكون ساعتها صعب وخصوصاً ان فعلا بيكون الواحد ملوش ذنب ودا بيتعبة لانه حاسس بالذنب وهةو ملوش ذنب

الصورة حلوة يا مروة


محمد عبدالعاطي

Anonymous said...

هاى مروه
معلش الامر مختلط عليا مش عارف انتى من نفسك حسيتى بالذنب ولا حد حسسك بالذنب ده
بس لو انتى اللى حسيتى بالذنب ده نقدر نقول ان عندك احساس مرهف
انما لو حد حسسك بالذنب من غير ما ترتكبى الذنب ده فهو فعلا شعور صعب جدا لان ده بيصيب الانسان بحاله من الذهول مبيبقاش عارف يبرأ نفسه ازاى وبيحس ان اى كلام هيقوله مش هيبقى مقنع عشان كده بيبقى احساس صعب
وانا متفق جدا مع الاستاذ محمد عبد العاطى ان الصوره حلوه
بس للاسف تعبيرات الوجه ملهاش اى علاقه بالشعور بالذنب لان الصوره بتعبر اكتر عن حاله من الشرود
خالد

Marwa said...

يعني احنا كده متفقين يامحمد

هاي ياخالد لاء هو ماحدش حسسني بالذنب المشكلة ان انا اللي حاسه وميرسي على مجامله الاحساس المرهف ديه
اما الصورة فانا مش لازم اجيب واحدة تكون ماشيه تقطع هدومها ومنعكشة شعرها علشان تعبر عن شعور الذنب وانت ماتعرفش الصورة شارده في ايه صح؟؟

Anonymous said...

هاى يا مروه يا سوسه
يا بنتى اللى بيحس بالذنب ده على شىء ما ارتكبوش اكيد طبعا هيشعر بالحزن
وانتى لازم تختارى صوره فيها شىء من الحزن
خصوصا ان البوست قصير عباره عن جمله وصوره فاذا كانت الصوره مش هتعبر عن الجمله دى يبقى البوست مش هيلاقى صدى كويس عندنا او اهتمام
وبعدين الصوره اللى بتقولى عليها بتشد فى شعرها دى تبقى معتوهه والمعاتيه مبيحسوش الاحساس ده ولا نكون بنتكلم عن حاجه حزينه ونحط صوره واحد ميت من الضحك مش معقول طبعا لان لازم يكون فى اتزان
وعاوزك تتاكدى ان تعليقى ده مش بقصد بيه ان تصابى بالاحباط بالعكس والله انا بحاول تعليقى يكون بناء حتى لو فيه شىء من النقد بس اظن انه مش نقد سلبى
انتى عارفه انى دقيق شويه(اخنق يعنى) هههههههههه
فى انتظار حاجه جديده وانا متوقع انه هيكون بوست جامد
دعواتى
خالد

Anonymous said...

على فكرة بقى الصورة حلوة قوى يا مروة مش ده الصورة اللى انتى واخداها من دينا P: و بعدين مين خالد ده يا مروة D:

Marwa said...

هو انا كده من اسلوبك حاسه انك هبه يابوب الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضيه وسوري نسيت اعرفكم
هبه ملكة جمال العائلة
خالد من اعز اصدقائي

Anonymous said...

هاى مروه
يا جماعه انا مقلتش ابدا الصوره وحشه بالعكس دى لذيذه جدا .
بس انا كلامى على حاجه تانيه خالص وهيا ان الصوره مش مناسبه لمضمون البوست وانا طبعا شرحت هيا ازاى مش مناسبه
وممكن طبعا حد يختلف معايا لانها فى النهايه وجهات نظر زى ما قالت مروه
خالد

Anonymous said...

شطورة يا مروة أنك عرفتينى و ميرسى على موضوع ملكه جمال العائله ده .
يكفينى بس أن أنا حلوة فى عينك
و يلا بقى مستنيه موضوع منك تانى عشان اعلقلك عليه
عشان انا حبيت اللعبه ده قووووى
هبه

Anonymous said...

هاى مروة
صعب جدا ان الواحد يشعر بالزنب بس لما يكون هو اللى ارتكبه انما ادام ما ارتكبوش عمره ما يشعر به لوحده غير لمل حد يحاول يحسسه بكده
و انا عن نفسى عمرى ما اسمح لحد يحسسنى بزنب انا ما ارتكبتوش

و على فكرة الصورة حلوة قوى و اللى داخل الصورة احلى

zuma

Marwa said...

هاي دكتور
عجباك الصورة واللي داخل الصورة كمان لاء ده في تغير واضح ربنا يستر

Anonymous said...

يا جماعه مش لازم نركز في الصوره المهم الكلام انا عن نفسي الكلام عجبني



رنا

Anonymous said...

هو في ناس قليله قوي الي بتشعر بذنب دون ان ترتكبه بس ليه يعني تشعري بذنب دون ان ترتكبيه ليه يعني مفيش حاجه في الدنيا دي تستاهل سواء انتي او غيرك

Anonymous said...

رنا سماحه

Anonymous said...

رنا سماحه

Anonymous said...

رنا سماحه

Anonymous said...

ازيك يا مروه
انا محمد مش هقولك محمد مين بس يا ريت تعرفي لوحد و هستنى ردك عالتعليق بس على فكره مفيش حاجه اسمها واحد يحس بالذنب على حاجه معملهاش انما ممكن يحس بالاسف انما لو الاحساس ده بقى احساس بالذنب و هو مقتنع انه مالوش ذنب يبقى اتاكدي انه غلطان و انه اكيد عمل الذنب ده بس بيكابر مع نفسه
عالعموم انا مش عارف اوضحلك كلامي بس يا رب تفهميني



اخ متنسيش تقوليلي انا ابقى محمد مين

Marwa said...

لاء عرفتك يافندم
ربنا يخلينا حنان
("_")
المهم اني فهمت كلامك اوي وفكرتك وصلت