Thursday, September 20, 2007

امنيه غريبه

الصحرا بجد احساس حلو اوي لما تقف وسط الصحرا والرمله صفرا ولوحدك خالص
ولا الصحرا وقت الشروق لما تبدي الشمس تحضن الرمل وتحنيها بلون الدهبي
لوحه جميله بجد
ساعتها الواحد ممكن يحس باحسايس حلوة كتير وياااه بقى لو انت رحت الوقت دا مع ااقرب حد ليك
طبعا مش هتاخد بابا او ماما او اختك او اخوك الصغير اكمنهم دايما جمبك وكده فتقول ماهما دول ااقرب حد ليا
لاء انا مش قصدي دول خااااااالص
ايواااااااااااااااا قصدي ....الفالنتينو
احساس مختلف بجد وساعتها مش هاتحس بالوحده او ان في حد غريب معاك لان مافيش حد بيحس بالوحده وهو مع روحه ولا ايه؟
لاء انا بعد البوست د هتصل بالفالنتينو بتاعي واخده ونروح علىالصحرا على طول
بس للاسف موبايلي فاصل شحن
يالا احسن برضه دا انا حتى عايزة انام
دي الساعه خمسه الفجر



12 comments:

mohamed said...

ألف سلامة عليكي يا مروة

وبعدين تروحي فين دي البلد دي احسن من غيرها ..مع اني مش عارف هي أحسن في ايه بس أهي أحسن وخلاص

انتي عارفه انتي كلامك صح جداً بس المشكله ان دا يكون في وقت الشروق وقبل الساعه 7 ولو فضلتي هناك بعد كدا هتكرهي نفسك وتكري الفنتينو اللي بتقويلي عليه دا

ومش هتبقي رومانسية خالص

david santos said...

Very nice posting, thank you.

جمال عبد الناصر,

15/1/1918/ - 28/9/1970

The Great, Gamal Abdel Nasser

Anonymous said...

لالا احساس حلو هو ايه مش عارفه بس هو حلو اكيد انا حاسه بيكي هو الصيام بيعمل كده واكتر من كده كمان يلا مش مهم اهم حاجه انك لسه حاسه بس يامحمد اولا ازيك وكل سنه وانت طيب ثانيا انا ليه تعليق على كلامك البلد دي احسن من غيرها فعلا بحلوها ومرهالانها هي ام الدنيا كلها
مونتي

Anonymous said...

اجمل احساس الواحد ممكن يشعر بيه لما يقف ادام منظر غروب الشمس او شروقها المنظر ده بجد بيخلينى احس ان الحياة جميلة جدا و بينسينى كل همومى و بيريح بالى على الاخر و بجد بخرج منه متفائل اوى
لان اكتر حاجة تريح الاعصاب الهدوء و النظر للمناظر الطبيعية الجميلة
فما بالك بقى لو شمس و كمان صحرا ده يبقى كده الواحد مش عايز حاجة من الدنيا تانى و يا سلام بقى لو معاه الفلانتينو ما اعتقدش انه يطلب حاجة من الدنيا اكتر من كده يعنى هيسبح فى سماء الرومانسية .......يا رب اوعدنا
امين

zuma

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

علي فكره أنا جبت أسئله سهله جدا ..ولا يهمك يعني ..المهم ندي إني أشوفك عندي في المدونه

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

ههههههههههه

بس ابقو خلو بالكم من العواصف والرياح المحملة بالاتربة يا مروة
ربنا يعينك انتي والفلانتين بتاعك
:D

انتي مش باينة ليه بقالك فترة
ان شاء الله يكون خير
وكل سنة وانتي طيبة

Marwa said...

محمد الله يسلمك يامحمد
بس انا مش تعبانه ولا حاجه
ثم ياعم انا ممكن افضل هناك طول عمري وماتخفش مش هكره نفسي او الفالنتينو بتاعي
امممممممممممم
بس الجو لو باظ شويه هناك ممكن اكرهك انت لانك انت اللي هتبقى فولت علينا
:D

Marwa said...

DAVID
ميرسي لتعليقك بس انا مش فاهمه حاجه
تحياتي

Marwa said...

مونتي هانم
منورة البلوج والبوست والدنيا كلها
وطبعا انا رديت عليطكي بيني وبينك مش لازم ارد تاني ادام الناس
:D

Marwa said...

عماد
ايوا كده ماتحسسنينش اني بدن في مالطه
واحد طالعني مجنونه والتانيه طلعتني بخرف ايوا كدا احس اني في حد فاهم كلامي وقصدي
شكرا ياعمده

Marwa said...

ياسر
معلش والله انا ماكنتش متابعه
بس اكيد ان شاء الله هتابع البلوج بتاعك دلوقتي وباستمرار
تحياتي وميرسي لزيارتك

Marwa said...

الام وامال
اولا ميرسي لماتبعتك
ثانيا ماتخفش الفالنتينو بتاعي ليه قاريب في الارصاد الجويه هيظبطونا محلوله يعني والحمد لله
:D
وانت طيب معلش انا مش باينه
لاني كنت في سويسرا بشتري شويه حاجات علشان كنت بحضر نفسسي للرحله دي
تحياااتي
:D