Friday, June 8, 2007

ياارب يامسهل الحال

10 comments:

mohamed said...

حلو الأسم..

وحلو النيولوك..

وحلو اوي الصورة في البوست اللي رجعتي بيه

:)

Anonymous said...

حمد لله على السلامه يا مروة و ابويا هو اللى مصورك الصورة ده
و على فكرة انتى ما دفعتيش حقها ابقى ابعتى حقها بقى :)
هبه

Anonymous said...

مش بطال يا مروه اللون الجديد كله حيويه ...التغيير فعلا مهم جدا
عنوان البوست بيقول كده ان فى دفعه جديده فى الطريق
فى الانتظار
..خوليو

منة الله said...

مروة

ادعوك للمشاركة في استفتاء اكثر 10 مدونات تاثيرا في قرائها

عل مدونتك تكون واحدة منهم

اليك الرابط

http://www.6ef.blogspot.com/

Anonymous said...

تحفه اللون وكمان انا بحب اللون ده انتي علي كده ذوقك تحفه لابجد بجد اللون حول جدا رنا سماحه

Dina Samaha said...

انتى لسه هتقعدى تقولى
open وبتاع

يا حاجه خلصى
مستنيييييييييين الكلاااام

انا عارفه انك محضرة شوية حاجات كده
يالا ورينى الكلام يا جميل

Marwa said...

محمد
ازيك عامل ايه
بجد ميرسي على المجامله الحلوة دي

------------------------

هبه هانم
نعم يا انسه
طيب بابك رجل ذوق ومرداش ياخد منا فلوس ساعتهاوالله لويعرف ان بنته ممكن تيجي وتعمل قيا كده كان ادانا وصل بس تقولي ايه زمن
حد يصدق ان احنا ولاد خاله الله يسامحك
:D

-------------------

خوليو باشا
هلا بيك يا فندم بقالنا كتير مش بنشوف حضرتك عندنا في البلوج لعل المانع خير المهم
ربنا يكرمك
ووالنبي والنبي افتح البلوج بتاعك
كفااااااااااااااايه كده

---------------------

منه الله
هاي يامنة وميرسي على زيارتك
وان شاء الله هاشارك وياريت ماتكونش اخر مرة اشوفك هنا
تحياتي

-----------------

رانونتي
بجد ميرسي ياحبيتي لذوقك
وربنا يخليكي ليا يارب

-------------------

دينا هانم
اوعدك يادنيتي ان انشر الكلام اللي انا كاتبه
وربنا يستر بعدها
:D

--------------------

sharkawoo said...

في إنتظار منذ وقت طويل...

وويبدوا ان الإنتظار سوف يطول ...


:)

Anonymous said...

اولا حمدا لله على سلامتك
ثانيا حمدا لله على سلامتى انا لان واضح ان انا جيت متاخر شوية بس انتى عارفة ان انا مشغول و ورايا سفريات كتير .
انا على فكرة بكتبلك و انا فى البلد اصل البلد عندنا تقدمت و دخلها انترنت
بس النيولوك للبلوج جامد اوى .
و يالله ما تحرميناش من كتاباتك انا مستنى

zuma

Marwa said...

شرقاوي باشا
منور البلوج والله
لانا ماردتش اكتب رد ليك الا مانزل بوست جديد
ويارب يعجبك

-----------------------

منور البلوج ياعمده
احنا برضه البلد عندنا تقدمت كتير ودخاله نت ومايه ونور
:D