Thursday, April 12, 2007

حدث في مثل هذا اليوم

حاااااااااااااااااااااااامد بيني هاولد
الله شدي حيل يا حبيتي شيدي حالك
وووووووووووووووووووووووووووواء وووووووووووووووووووووووووووواء
الله الله الله الله
احلى بنت والله
هو انا جبت بنت يا حبيبي
ايوا يا حبيتي
وهنسميها ايه
دينا دينا
الاسم حلو قوي يا حامد خلاص
تبقى دينا حامد محمود سماحه
هي ديه قصة حبيبه قلبي
هتسالوني بحكيها ليه النهارده ارد عليكوا وااقول
ان النهاردة يكون فات على اول واءواءه لدينا 21
سنه
هتقولولي واحنا مالنا ان شالله تم خمسين توجعي دماغنا احنا ليه ؟
هرد وااقول انا كاتبه الموضوع ده خصوصا للاحتفال بمولد دينا
ولو حد زهق من الموضوع ده نهاره ابيض ولما اشوفه
والله هوريه ما علينا خرجتوني من المود
نرجع لدينا
بجد انا ما عنديش اخوات بنات وبحمد ربنا بولاد خلاتي
وطبعا لازم امجد في دينا شويه لان بكره عيد ميلادها
لا والله بجد
دينا ديه حاجة كبيرة عندي جدا
انتوا عارفين الناس اللي بتدي من غير حساب ديه وبكل حب وعطف
دينا ديه واحده منهم
مع اني كتير بلوم عليها واقلها يا دينا والله ما بقاش في ناس طيبين اليومين دول
ايوا حبي بس مش للدرجة الكبيره ديه وكفايه طيبه بس تقول لمين اللي فيه طبع
المهم بجد يا دينا كل سنه وانتي طيبه وعقبال يارب 10000000سنه وانا هاجيلك بكره وهاقضي اليوم معاكي بس بالك انتي لو ما جبتيش تورتة وخالتو عملتلي الحاجات اللي بحبها وفصلت التليفون هي فهماني طبعا هاه هاه هاه
مش هيحصل طيب اوك
عقبال 10000000سنه يا حبيبه قلبي

15 comments:

saloma said...

دينا اصلا حبيبة قلب الناس كلهاااااا
و انا بردو ماعنديش اخوات بنات و لا عندى ولاد خاله،، بس بجد الحمد لله عندى ديناااااااااااااااا

mohamed said...

كل عام وانتي بخير يا دينا

يعني مش بلقي كلام اقوله غير ربنا يخليكم بلعض ديما
وأعتقد ان دينا بالنسبة ليكي اكتر من اختك

اما انتي بالنسبة ليها فا اكتر من دا بكتير

The Manager said...

واضح انها تستاهل كل خير

كل سنة وهى طيبة

Anonymous said...

Happy Birthday Dina
وعقبال 100 سنة
و بعدين ايه حكاية اللى ما عندهمش اخوات بنات انا حسيت انى مصر كلها ما عندهاش اخوات بنات مش انا لوحدى و على العموم ده حاجة كويسة مش وحشة
zuma

Anonymous said...

كل سنه وانتي طيبه يا دندووووووووووون وعقبال ميت سنه وبعدين انا عايزة اعرف كله ماعندوش اخوات بنات امال نص الشعب المصري او تلات ارباعه دلوقتي اصبح بنات دول اخوات مين ههههههههههههه
nona

Anonymous said...

عيد مولود سعيد
!!!جميل ان يبقى انسان فيه الصفات دى
بس الاجمل ان اللى حواليه يعرفوها ويحسوا بيها ويقدروها
خوليو

Marwa said...

سلمى
اولا منورة المدونة والله يا سلمى
ثانيا فعلا عندك حق دينا بجد حبيبه الناس كلها وكل اللي يتعامل معاها والله مش ببالغ بيحبها
ثالثا انتي بتقول معندكيش ولاد خاله ولا اخوات انا عندي الحل تعالي مع دينا حلون مرتين تلاته وانتي
هيكون عندك تلاتين اخت

*************
محمد
ربنا يخليك يا محمد على دعوتك وفعلا دينا اكتر والله من اخت لان لو كان عندي اخت ما كنتش حبتها اكتر من كده وفعلا دينا مش بس اخت دينا كتير بتكون ليا أم وما حدش يستغرب

**************
the mananger
اولا منور المدونه وشكرا على زيارتك
وانا معاك فعلا دينا تستاهل كل خير
منور المدونه مرة تانيه
*************
zuma
وانت طيب وبعدين ايه حكايه ما عنديش اخوات بنات ديه ما عندكش اخوات بنات وانا لسه عايشه ده حتى يبقى عايب في حقي

************
هههههههههههههههههههه اولا منووووووووورة المدونه يا مونتي لو اعرف ان لما اكتب موضوع لدينا هتدخلي وتعلقي عليه كنت كتبت من زمان
انا اقلك انتي بتقول نص او تلت تربع الشعب المصري بنات يبقى النص او الربع الفاضل مش اخوات البنات دي ممكن برده

**************
خوليو

الحمد الله ان ربنا رزقنا ببنت خاله زي دينا الحمد لله
وما تخفش احنا معرفينها كويس اوي ومحسسنيها ومقدرينها ومستغلينها وكل حاجةههههههههه
*************

mohamed said...

مش مستغرب يا مروه بالعكس
هو دا اللي كنت اقصده
ربنا يخليكم دايما لبعض

Dina Samaha said...

مورة
وانتى طيبة يا حبية قلبى
وبجد انا مبسوطه اوى بيكى
مش عشان البوست.. علشان احساسك ومشاعرك الجميلة دى
ربنا يخليكى ليا يا مروة..

وميرسى لكل اللى هنانى بعيد الميلاد

حلوين الكلمتين دول..نيجى للجد بقى

انسه مروة اللى طنشتنى وماجتش زى ما هى قالت ماشى..وعلى العموم انا هاعديها كفايه النيه :D

بس المهم يعنى انا عايزة اقولك يا مروة انى انا كمان بحبك اوى ..وفعلا بحس كتير انك زى بنتى..يمكن نفسى تكونى احسن منى فى حاجات كتييييير.. وانا عارفه انك جواكى حاجات كتير حلوه
وفعلا يا مروة انتى تستاهلى كل خير..
ربنا يحفظك ويكرمك ويوفقك دايما للخير

Anonymous said...

انا طبعا ما اقدرش اقول غير انك اجمل اخت الواحد ممكن يعرفها
و كفاية كدة علشان عندى امتحان بكرة
الصبح ربنا يستر

باى

Hanan Mohammed said...

كل سنه وانا طيبه يا دودو وعقبال مليون سنه
وانتي بجد تستاهلي اكتر من كده بكتير انتي بجد طيبه جدا وحنينه اوي زي ما مروق قالت

اما انتي بقي يامروه فا تستاهلي الدبح انتي ناسيه ان انا ودينا تؤام يعني كنتي افتكريني بأي كلمتين كده في البوست بما اني اتولدت معاها في نفس اليوم....

بس بجد انا بهزر فرحانه اوي عشان الكلام الحلو ده يادودو وبجد تستاهلي اكتر من كده مليون مره
وانتي بردوا يامروه تستاهلي زي ماقلتلك واكتر ههههههههههه

Anonymous said...

انا محمد رابع يا مروه متزعليش من موضوع كيس الجوافه ده
دي حتى الجوافه غاليه
بس انا حبيت اقول كل سنه و انتي طيبه يا ننه بردو
عشانانتي يا مروه نسيتي احسن بنوته في العيله مش دينا و بس ننه ستهم كلهم

Marwa said...

حنان مافيش طبعا عزر ليا خااللص بس والله انا ماكنت اعرف ان في نفس اليوم وبجد اسفه وان شاء الله هاوضهالك السنه الجايه

Marwa said...

محمد منور البلوج لارابع مرة
بس على فكرة العايله بتاعتنا مافهاش ستات وخدامين
كلنا بنحب بعض وبنحترم بعض
واي واحده فينا مستعده تضحي بنفسها علشان التانيه ووالله مش كلام وخلاص لاء دا فعل كمان
وماتخفش انا مازعلتش من موضوع الجوافه دا
بس بعد كده ابقى استغلى شويه

ayman_love said...

انت عاملة اية المهم كويس مش بطال